شنبه، شهریور ۲۷، ۱۳۸۹

نظر شما درباره او چیست؟؟؟



۷ نظر:

ایرانی گفت...

در طرز فکر او و خامنه ای تفاوت چنئانی نمیبینم. به جز اینکه بر خلاف خامنه ای او کمی شم رهبری داشت وسیاستمدار خوبی بود وسعی میکرد خود را در کنار مردم نشان دهد نه در مقابلشان. البته خامنه ای به مراتب از او تندرو تر است. یقینآ اگر در دهه شصت خامنه ای رهبر بود به جای چند هزار نفر, صدها هزار نفر اعدام میشدند. ولی در کل او مسیر اصلی انقلاب ایران را منحرف کرد.

آگاهی گفت...

سلام دوست من با مطلبی به عنوان چه باید کرد بروزم واز شما هم دعوت میکنم باید های خود را به این نوشته اضافه کنید تا با همفکری دوستان تصمیمهایی درست برای امروز وفردای ایرانمان بگیریم خوشحال میشم شما هم بیایید وبایدهای خود را بیان کنید

سبزمیمانیم گفت...

ُسلام
به نظر من ادم مخوفی بود یک چهره معصوم و مقدس برای هوادارانش و یه چهره خشن و بیرحم برای مخالفان!
یک روحانی که بدون اطلاع از حکومت داری میخواست عدل علی را حاکم کند ولی بعد فهمید که حکومت داری چیز دیگست و زد همه روشن فکرا رو اعدام و شکنجه و تبعید کرد. همین!
تفنگت را زمین بگذار

ستاره گفت...

سلام

بنظر من او انعطاف بیشتری داشت و دیکتاتوری کمتری

مجمع جوانان آذربایجان گفت...

سلام همرزم عزیز و دوست عزیزم با افتخار لینک شدید به نظر من با شناختی که از ایشون دارم و با نهایت شرمندگی کلماتی و صفاتی بهتر از این جملات برایشان پیدا نکردم خمینی یک روباه و فرصت طلب دروغگو جانی و آدمکشی بود که یکی از صفات برجستهی ایشان حسادت و نمک نشناسی بود که اکنون لعنت میلیونها انسان آگاه را در پشت سر خود دارد خدا لعنتش را بفرماید اگر بهتر میخواهید بشناسید باید بگویم که آیت الله شریعتمداری نجات دهنده ی جان او و جزئ اولین قربانیان حسادت طمع و ...او شد به دست خود این جانی تاریخ خمینی عموی من یک معلم به دست همین جلاد در سال 60 به دار آویخته شد در زندان تبریز و تهدید او برای بمب باران تبریز نشان گر شخصیت اوست

خوشه چین گفت...

فریبکاری که انقلاب ایران را به بیراهه برد

بهاره گفت...

کاریزمای نامقدس!!!