دوشنبه، شهریور ۲۲، ۱۳۸۹

آقايان .آبروي رفته بازگشتني نيست





آقايان .آبروي رفته بازگشتني نيست


اينروزها آقايان سخت مشغول تلاشند تا بلکه بتوانند حرمت ازدست رفته خود را به دست بياورند
از لحظه اي که رهبر جمهوري اسلامي سال 1389 را سال همت و تلاش مضاعف ناميد (که گويي خود ميدانست سال پر مشقتي را درپيش دارد) همه ي شرکا (صداوسيما،سپاه پاسداران،ائمه جماعت و…)دست بکار شده اند تا همان اندک آبروي داشته خودرا که برباد دادند بازيابند...




رهبر جمهوري اسلامي که به ميليونها ايراني بي اعتنايي کرده بود و به جاي اينکه پاي حرف دل معترضان بنشيند برايشان خط و نشان کشيد و چنگ و دندان نشان داد، عزيزان مشغول در سپاه (که گويي سوگند حمايت ازحکومت خورده بودند نه حمايت از ملت)به خوبي به سوگندشان وفادار ماندند، صداوسيماي به ظاهر ملي! که هنرمندانه حقايق را وارونه نشان داد، نمايندگان مجلس که هرگز نماينده مردم نبودند با آسودگي هرچه تمام تر خودرا به خواب زدند و چشمان خود را به روي آنهمه ظلم و ستمي که بر مردم ايران روا شد بستند. نيروهاي خودسري که نقش خود را به خوبي ايفا کردند( همان نيروهاي خودسري که به کوي دانشگاه حمله کردند.همان نيروهاي خودسري که با چماق و قمه و زنجبر در کوچه و خيابان از مردم پذيرايي کردند.همان نيروهاي خودسري که به بيت مراجع بزرگي چون آيت الله منتظري و صانعي يورش بردند. همان نيروهاي خودسري که به محل سکونت رئيس سابق مجلس قشون کشي کردند،همان نيروهاي خودسري که همچنان خودسرند ( که احتمال? نام ارگان يا سازمان آنها "خودسر" است، (مانند سازمان حمل ونقل عمومي) و شخصي به نام محمود احمدي نژاد که سخن گفتن از او خود مبحثي جداگانه ميطلبد همه گي کمر همت را بسته اند تا مقام ومنزلت نداشتهُ خودرا به دست بياورند ،اينرا ميشود از پوسترها و بيلبوردهای علی گونه وگاهآ هاليوود گونهُ مقام عظمي که اينروزها در خيابانها و ميادين شهرها چشمها را مينوازد(ميازارد) فهمید :










http://nezare.persiangig.com/image/khamenei/2.690.jpg



http://mirzabenevis.files.wordpress.com/2010/01/80m9gnc.jpg



http://nooor.ir/bimarefat/Wallpapers/SeyedAliKhamenei-1024.jpg



http://pasdar-islam.persiangig.com/image/agha3.jpg

و همينطور صداوسيما که ايتروزها با سريالهايي نظير فاصله ها رکورد رد شدن از خط قرمزها را ميشکند تا بلکه نظرمخاطبين farsi1 را به خود جلب کند. البته صدا و سيما در جهت بازگرداندن حرمت مقام ولايت فقيه اقداماتي از قبيل پخش نماهنگهاي مذهبي ،حماسي با تصاوير رهبر جمهوري اسلامي انجام ميدهد که نقطهُ اوجش پخش نماهنگي بود با شعر "علي اي هماي رحمت" با تصاوير زمينهُ علي خامنه اي! (بنده خدا استاد شهريار چي فکر ميکرد ، چي شد) اين روزها در هر شبکه تلويزيون يا راديو،پاي هر منبر‍، همه جا نام "علي" به گوش ميرسد. اما کدام علي؟ آيا هرکه نام علي را يدک ميکشد علي ست؟ براستي بين علي اي که ميگفت خلافت برايم از عطسهُ بزي بي ارزشتر است و علي اي که خود را نائب امام زمان مبداند و خلافتش را با سرب سوزان نگاه ميدارد آيا ميتوان شباهتي يافت؟ 
در مساجد و صداوسیما که مراسم احیای شبهای قدر عملا به مراسم احیای نظام و ولایت فقیه تبدیل شده بود
واما احمدي نژاد که همچنان خودرا نوکر مردم معرفي ميکند! دربرنامه اي تلويزيوني نظرم را جلب کرد بيدرنگ ياد پند لقمان حکيم به پسرش افتادم و پاي صحبتهاي محمود نشستم.مجري برنامه دو پسر جوان وتپل بودند که با تمام احساسات درونيشان برايش مديحه سرايي ميکردند که مرا ياد مليجکان دربار انداختند.واحمدي نژاد چه تعريفها که از رهبر نميکرد علاوه بر اينکه رابطه پدروپسريشان را ياد آوري کرد از علي خامنه اي به عنوان کارشناش خبره اي ياد کرد که در زمينهُ تمام مسايل داخلي و خارجي صاحب نظر است!
اما موضوعي که برايم جالب بود سوالي بود که مجري پرسيد نسبت به جوانان چه احساسي داريد؟ و احمدي نژاد پاسخ داد من واقعآ به جوانان اعتقاد دارم و معتقدم سهم جوانان ايران بيش از اينهاست!!! با خود گفتم يعني واقعآ سهم جوانان ايران بيشتر از اينهاست؟!!مگر بيشتر از باتوم،گاز اشک آور،سلول انفرادي،شکنجه،تجاوز و اعدام چيزي هست؟!!! يعني احمدي نژاد در انتخابات بعدي سهم بيشتري به جوانان ايران اختصاص خواهد داد؟!!
آقاي احمدي نژاد شما پيش از اينها سهم جوانان ايران را پرداخت کرديد.
آقايان، اينهمه ظاهر سازي براي کيست؟ براي مردمي که دستان آغشته به خون شمارا ديده اند؟ يا آنهايي که از شما رويگردان شده اند؟ يعني توقع داريد خونهاي کف خيابان را فراموش کنيم يا خودروي پليسي که از روي مردم رد شد را؟ توقع داريد کهريزک را فراموش کنيم؟ توقع داريد خانواده هاي داغديده غم از دست دادن عزيزانشان را فراموش کنند ؟؟؟ 
سند زنده جنایتهای شما هر روز بیشتر از دیروز در زندانهای مخوف ولایت فقیه خودنمایی میکند 
خودتان خوب میدانید که دیگر نزد مردم ایران هیچ جایگاهی ندارید, وهمه تلاشتان این است که خودی ها را نگه دارید تا بیش ازین ریزش ندهید , وعلی خامنه ای این موضوع را صراحتآ اعلام کرد وقتی گفت منظور از وحدت ,اتحاد کسانیست که به اصول پایبند هستند, و حقیقتآ چند درصد از جمعیت بیش از هفتاد میلیونی کشور پایبند به اصول شما هستند؟ مگراصول شما جز مطعیع امر ولایت مطلقه فقیه بودن چه میتواند باشد؟ اصول شما جز بستن چشم بر روی جنایاتتان چه میتواند باشد؟ اصول شما جز تحمل مشکلات اقتصادی ,سیاسی,اجتماعی و تحریم و انزوا چه میتواند باشد؟ آیا اصول شما جز این است  که باید یک انسان بیمار را که شدیدآ دچار توهم خودبزرگ بینی است  به نیابت امام زمان بپذیریم ؟ اصول شما جز چپاول سرمایه های این مملکت که صاحبان واقعی اش مردمند چیست ؟ اصول شما جز مثلت زر و زور و تزویر چیز دیگریست؟ آقایان اصول شما این ملکت را به لب پرتگاه کشانده است و کار را به جایی رساندید که در مجامع جهانی سخن از حمله نظامی به کشورمان به میان آمده است. حال میخواهید پایبند به اصولتان باشیم!!
وقتي رهبرتان امسال را سال همت و تلاش مضاعف ناميد کاملآ واقف بود که سال پرمشقتي را پيش رو دارد و به راستي که کم کردن شکافي که در ميانتان افتاده همت و تلاش مضاعف ميطلبد ، طمع قرت طلبی سران قدرتتان را به جان یکدیگر انداخته , روزی نیست که خبری از اختلافات میان سه قوه به گوشمان نرسد .براستي که احيا کردن آن مقام و منزلت پوشالي که در ميان هوادارانتان داشتيد همت وتلاش مضاتف ميطلبد وبه راستي که از نو ساختن آن تقدس دروغين که سي سال زحمتش را کشيديد همت وتلاش مضاعف ميطلبد وبه راستي که بند زدن چينيِ شکسته نظام ولايت مطلقه فقيه همت وتلاش بسيار مضاتف ميطلبد و چه بسيار تلاشها که هرگزبه ثمر نخواهد نشست